23 Ocak 2016 Cumartesi

İstenmeyen Tüylerden Kurtulmanın Bitkisel Yolu

    Bayanlara büyük bir sorun haline gelen bıyık problemine mutfaklarımızda yer alan ürünlerle son verebileceğimiz bir kaç uygulamada bahsedeceğim.Kimimiz ağda kimimiz cımbız kimimiz iple bıyık alma yöntemi bazılarımız ise kozmetik ürünler yardımıyla dudakların üzerinde bulunan bıyık görünümü yaratan o çirkin görüntüden kurtulmaya çalışırız. Hatta bu ürünler yüzünden birçok kez tüylerin çoğalmasına sebep olarak iyice çıkmaza gireriz.Temizleme işleminin acı verici olmasının yanısıra sosyal yaşantıda da olumsuz etkiler yaratan bu çene ve dudak üzeri tüylerinden sizlere vereceğim tarif sayesinde kurtulmanız mümkün.Hem kimyasal ürünlerden hemde acı veren metotlardan kurtulup maliyeti düşük olan bu mucizevi kür sayesinde dudak çevresindeki tüylerden kurtulabilirsiniz.Hazırlarken kullanılan malzemeler tamamiyle mutfaklarımızda yer alan ürünler olup gönül rahatlığıyla uygulayabileceğiniz bir yöntemdir.

ZERDEÇAL VE SÜT KÜRÜ
 1 çorba kaşığı süt ve 1 çorba kaşığı zerdeçalı karıştırarak dudak çevrenizdeki tüylü bölgelere dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın.1 saat kadar kurumasını bekledikten sonra soğuk suyla yıkayarak durulayın.4 hafta boyunca hergün bu işlemi tekrarlayarak 4 haftanın sonunda çıkmayan tüylerinizin dudak çevrenizde yarattığı pürüzsüzlüğün tadını çıkartın.bu uygulamayı istenmeyen bütün tüyleriniz için kullanabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Hakikaten işe yarıyormu acaba deniyen var mı ^o^ Yararlı bir yazı olmuş teşekkürler ^-^ Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. evet canım ben bizzat kendim denedim faydasını görmeye başladım biraz zamanla oluyor sabırlı ve istikrarlı olursan güzel bir sonuç alacaksın inşallah ben alıyorum fark ediyo zmanla:D

    YanıtlaSil
  3. Cidden faydalı bir bilgi, umarım işe yarıyordur:))
    Ben de sayfama beklerim, katılırsanız mutlu olurum...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. işe yarıyormu cidden yaa

    YanıtlaSil

Değerli zamanınızı yorum yaparak kullandığınız için teşekkür ederim. En yakın zamanda yorumunuza dönüş yapılacaktır.