23 Aralık 2017 Cumartesi

Bemiks,Bepanten,Evigen saç maskesi


Blogumda sıkça yer verdiğim saç bakımı ve dökülmesiyle alakalı bir paylaşımda daha bulunmak istiyorum sizlerle. Çünkü saçlar önemli ben çok önemsiyorum. Oyüzden kalça hizzasında olan saçlarıma çok sık bakım yapıyorum. Şimdi size yaptığım saç bakımlarından birini anlatacağım. Vücudumuzun her bir bölgesinin ihtiyaç duyduğu belli başlı vitaminler vardır. Tabi saçlarımızında. Bazen yediğimiz içtiğimiz besinler saçlarımızın vitamin ihtiyacını karşılayamayabiliyor. E bide malum hava şartları gibi dış etkenlerin yanı sıra kozmetik ürünlerin birçoğuda saçların yıpranmasına sebep olabiliyor. Bütün bunların yanında hayatın stresinide gözardı edersek olmaz. Şimdi gelelim saçlarımızı yoksun kaldığı vitaminlerle nasıl besleyeceğimize...
   Belki bilenimiz çoktur ama ben bilmeyen arkadaşlar için bu karışımdan bahsetmeyi isdedim. Neticede bende bilmiyordum  araştırarak ögrendim ve yaklaşık iki senedir uyguluyorum.

Bemiks, Evigen,Bepanten üçlüsü bildiğiniz mucizevi bir karışım. Bemiks ve bepanten birer B vitamini olup evigen ise E vitaminidir. Bu vitaminler eczanelerde icerisinde beş adet ampul bulunan kutularda satılır. Reçeteye ihtiyaç duyulmaz ve fiyatları 4-5 lira aralığındadır. Yani cüzi fiyatlara saç dökülmenize ve saçlarınızın uzamasına yardımcı olacaltır. Ilk olarak bemiksin ağır bir kokusu olduğunu belirtmek isterim ancak sonuç için katlanmaya değer.

    Gelelim uygulama şekline;
Belirttiğim gibi kutularda beşer adet ampul mevcut bir kür için herbirinden birer ampul kırarak cam bir kaseye boşaltın üzerine saç bakımı için kullanılan zeytinyağı,badem yağı,argan yağı veya çamterebentin yağlarından herhangibirini ekleyin. Elde ettiğiniz homojen karışımını saç diplerinden başlayarak uçlarına kadar masaj yaparak yedirin. En son streçle saçlarınızı sarın ve en az iki saat beklettikden sonra ılık suyla yıkayın ardından şampuanla iyice arındırın. Saç direk sıcak su uygularsanız saçlarınızı arındırmanız zor olabilir. Bu kürü haftada bir kere tekrar edin. Kutular bittikden sonra 4-5 ay ara vererek saçlardaki yıpranmanın durumuna göre tekrar edebilirsiniz.

8 yorum:

  1. Merhaba, takibe aldım sizi ben de :)
    https://gulmekicinagla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ara ara ben de bu maskeyi uyguluyorum.Tabi ki sizi takipteyim :))

    YanıtlaSil
  3. bunu ben de bir deneyim bakalım :) Yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. İlk defa gördüm böyle bir şeyi deniycem bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. Selamm.. biraz gec geldim size ama bende takipteyim ve en sevdiğim saç maskesi tarifi :) harika :) tesekkurlerr :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiniz ya gerisinin önemi yok. Hoş geldiniz. Sefalar getirdiniz :))

      Sil

Değerli zamanınızı yorum yaparak kullandığınız için teşekkür ederim. En yakın zamanda yorumunuza dönüş yapılacaktır.