18 Aralık 2017 Pazartesi

Karbonat maskesi

  Merhabalar bebek gibi bir cilde sahip olmak isteyen arkadaşlar...
Biliyorumki birçoğunuz benim gibi ciltdeki siyah nokta sivilce gibi sorunlardan muzdaripsiniz. Denediğim birçok uygulamadan ve kozmetik ürünlere harcadığım bir ton paradan sonra aslında çözümün herkesin mutfagında bulunan karbonatta olduğunu keşfettim ve denedim. Tabiki sonuç mükemmel. Muhakkak hepimizin mutfağında karbonat mevcuttur. Değilse bile marketten temin etmek hiçde zor değil artı pahalı bir malzemede değil. Karbonat yoksa bile kabartma tozuylada bu işlemi yaparak aynı sonucu elde etmeniz mümkün. Şahsen benim ilk deneyimim evde karbonat bulunmadığı için kabartma tozuyla oldu . Karbonat peeling etkisi yaratırken kabartma tozuda yumuşacık ipeksi bir cilde sahip olmanızı sağlıyor. Gelelim nasıl hazırlandığına ve uygulandığına. Çok basit..

  Bir çorba kaşığı karbonatı bir karıştırma kabına alarak üzerine bir iki damla su ekleyin ve kremden biraz daha sıvı hale getirerek parmak uçlarınızla yüzünüze masaj yaparak sürün. Bu uygulamayı bir kaç damla seyreltilmiş elma sirkesi veya limonla yaparak çok daha etkili hale getirebilirsiniz. Kabartma tozunuda aynı şekilde hazırlayabilirsiniz. 

  Bu uygulamayı cilt tipinize göre iki günde bir veya üç günde bir tekrar edin. Ben çok yağlı bir cilt tipine sahibim. Sabah yataktan kalktığımda ellerimin arasında kayan bir yüzüm var ve bu yüzden siyah nokta ve sivilce sorunları yaşıyorum. Ve şuan bu uygulamadan çok çok memnunum. Artık kozmetik ürünlere beş kuruş vermem. En azından yüzüme ne sürdüğümü biliyorum ve aldığım sonuç mükemmel. 
Sağlıcakla kalın. ..



2 yorum:

Değerli zamanınızı yorum yaparak kullandığınız için teşekkür ederim. En yakın zamanda yorumunuza dönüş yapılacaktır.